Szállítás, fizetés és reklamáció
Szállítási lehetőségek, fizetési módok és panaszkezelés
Küldeménye gyors szállítása és egyszerű kifizetése számunkra prioritás! Ezért készítettük el Önnek ezt a rövid áttekintést, ahol minden szükséges információt megtalál a szállítással, a fizetéssel és a panaszkezeléssel kapcsolatban, ha netán sérült szállítmány érkezne Önhöz.
Webáruházunkban két szállítási lehetőség közül választhat. A futárszolgálatként a DPD áll a rendelkezésére, de választhatja a Packeta csomagpontjain történő átvételt is.
Amint a fentiekből is látható, megrendelését akár az ajtaja elé is szállíttathatja a DPD társaság futárjának segítségével, aki a kézbesítés napján SMS-t küld Önnek a hozzávetőleges szállítási idővel és telefonszámával. A szállítási díj 2 kézbesítési kísérletet tartalmaz, ezért, ha már az adott nap reggelén tudja, hogy nem lesz lehetősége átvenni a csomagot, vagy esetleg más címen fog tartózkodni, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a futárral, és állapodjon meg vele arról, hogy hogyan és hová szállítsa ki Önnek a csomagját.
Egy másik lehetőség a szállításra az, ha a Kosárban kiválaszt egyet az egész Magyarország területén megtalálható, több száz csomagpont közül, amelyeket a Packeta társaság üzemeltet. Az Önhöz legközelebb eső Csomagküldő.hu csomagpontot a Kosárban választhatja ki, de megtekintheti őket itt is: Packeta átvevőhelyek
A Packeta segítségével történő szállítás kb. 2-5 munkanapot vesz igénybe, attól függően, hogy az emberek milyen távolságban és gyorsasággal dolgoznak a DEPÓN. Előnye azonban az, hogy néhány csomagpont hétvégén is nyitva tart, így akár szombaton vagy vasárnap is nyugodtan átveheti dohányzási kellékeit.
Mindkét szállítási mód díja tartalmaz egy nyomonkövetési kódot is, amelyet a megrendelés leadását követően e-mailben küldünk el Önnek. A díj ezenkívül biztosítást is tartalmaz a megrendelt termék/ek esetleges törésére vonatkozóan. Mindegy tehát, hogy az egész üveg bongója, vagy csak a kazán, esetleg az adapter törik el szállítás közben. Rögtön azután, hogy elküldi nekünk a törött áru és csomagolóanyag fényképeit, mi gondoskodunk a cseréről.
Szállítási díj
Webáruházunkban a szállítási díj a csomag súlya és a szállítási mód szerint van meghatározva.
A szállítmányokat a súlyuk figyelembevétele nélkül vagy a Packeta csomagpontjaira küldjük el Önnek 1 590 Forintért, vagy a háza ajtajáig a DPD futárszolgálat segítségével 2 290 Forintért.
Minden szállítási lehetőség automatikusan biztosítva van elvesztés vagy káresemény ellen. Lentebb további információkat talál arról, hogy miként reklamálhatja meg helyesen a sérült küldeményt.
Ingyenes szállítás és a rendelés minimális értéke
Webáruházunkban az ingyenes szállítást is igénybe veheti, amelyet a 24 000 Ft feletti (Packeta csomagpont), illetve DPD futár esetén a 43 000 Ft feletti megrendelések esetén biztosítunk. Így Ön választhat a csomagpontok vagy a házhoz szállítás között, mindezt ingyen!
Kivételt ez alól csak az 3 000 Ft-ig terjedő kis megrendelések jelentenek, amelyeket nem áll módunkban utánvéttel feladni.
Hogyan fizethetek a megrendelésért?
A weedshop.hu internetes áruházban két lehetőséget kínálunk a megrendelések kifizetésére. Mindkét lehetőség nagyon diszkrét és 100%-ban biztonságos. Az utánvétes fizetési mód igénybevételének egyetlen feltétele a megrendelés összege, amelynek meg kell haladnia a 3 000 Ft-ot. Sajnos, kisebb megrendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.
- Utánvéttel
Megrendeléséért utánvéttel fizethet, vagy ha úgy tetszik, készpénzben a futárnak vagy a Packeta csomagpontján lévő alkalmazottnak. A szállítótársaságok 490 Forintos kiegészítő díjat számítanak fel ezért a szolgáltatásért.
- Banki átutalással
Banki adatok:
Bankintézet neve: Erste Bank Hungary Zrt.
Számlatulajdonos neve: JKS Seeds, s.r.o.
Bankszámla száma belföldi bankszámláról (Magyarországról) indított forintos utaláshoz: 11600006-00000001-99217005
Bankszámla száma külföldi bankszámláról vagy bankrendszerből indított forintos utaláshoz:
IBAN: HU20116000060000000199217005
BIC/SWIFT: GIBAHUHB
A sikeres tranzakció érdekében minden esetben tüntesse fel a megrendelés számát az egyedi azonosító (vagy közlemény) rovatba!
- Termék reklamálása - valami sérülten vagy törötten érkezett Önhöz?
Mint minden komolyabb, megbízható webáruház, úgy mi is azonnali cserét kínálunk a termék/ek összetörése esetén. Ha tőlünk rendelt, és szállítmánya törötten érkezett, vagy valami hiányzik a csomagjából, kérjük, az alábbiak szerint járjon el!
1) Először is, lépjen kapcsolatba webáruházunkkal az info@weedshop.hu e-mail-címen, munkatársunk, aki a reklamációkat kezeli, a lehető legrövidebb időn belül reagálni fog panaszára.
Kérjük, hogy üzenetébe tüntesse fel:
- a megrendelése számát, vezeték-és keresztnevét, valamint röviden írja le nekünk a keletkezett hibát.
Az e-mail mellékletébe a következő fényképeket legyen kedves csatolni:
1) Teljes csomag fényképe - kérjük, fényképezzen le mindent, amit a csomagban kapott, beleértve a csomagolóanyagot is - erre elsősorban törött bong vagy más törött üvegtermék esetén van szükség, mivel ezt is dokumentálni kell.
2) Csatoljon hozzá még 1-3 darab fényképet, ahol látszik, hogy milyen állapotban érkezett meg Önhöz a csomag + részletes fényképet az összetört részről.
A lehető legrövidebb időn belül megkapja munkatársunk válaszát a további utasításokkal. Ha nincs szükség további kiegészítésre, megindul a reklamációs ügyintézés. Bizonyos esetekben a törött terméket vagy termékeket szükséges visszaküldeni hozzánk, ilyenkor ez a mi költségünkön történik meg. Panaszát bejelentő e-mailje után tehát legyen kedves mindig megvárni válaszunkat a további utasításokkal!
Minták helyesen elkészített fényképekre
Hogyan készítsünk jó fényképeket?